Isnin, 14 Disember 2009

Internet Free

Bosan !

Setiap bulan kena bayar bil internet RM99. Kena beratur di Pejabat Pos. Lebih teruk lagi servis internetnya lembab. Streamyx dah jadi Snailmyx. :)

Kalaulah ada cara untuk dapatkan line internet free , mesti best. Tetapi ..... ada ke yang free ? Memang tidak ada yang free ! Nak kencing pon kena bayar. Bil Indah Water RM48 untuk 6 bulan. Tetapi ................

Anda tahu tak , di Wangcyber heboh pasal internet free . Semua ni gara-gara si Epi atau nama sebenarnya Mohamad Firdaus. Epi boleh beri anda internet free . Hebat budak ni kan .............!

Photobucket

Epi mendedahkan 3 cara untuk mendapatkan internet free untuk 100 orang. Beliau menggunakan 3 alatan mudah yang ada telah sedia ada. Komputer dengan bluetooth (gigibiru) , henfon yang support 3G dan sim card 3G. Epi juga memberi anda secara percuma satu software yang akan membantu anda mendapatkan internet free ini.

Apa yang paling best bagi saya, ebook ini menerangkan langkah demi langkah untuk melakukannya dalam bahasa yang mudah. Beliau menyediakan beberapa bonus untuk anda.

Secara peribadi , saya dapati langkah-langkah yang diterangkan amat mudah untuk dilakukan. 90peratus akan berjaya jika anda mempunyai kelengkapan yang diperlukan. Apa yang penting adalah anda dapat melayari internet secara percuma. Tidak perlu lagi membayar bil internet dan ia dijamin selamat oleh Epi. Peringatan : Pastikan kawasan anda mempunyai liputan 3G. Jika tidak , lupakan ........................

Sekian. Selamat melayari internet ....................... percuma.

0 ulasan: